زندگی روزمره بدون آب آشامیدنی در همه ابعاد دچار مشکل می شود. قطعا همه ما در طول شبانه روز دائما از شیرآلات ساختمانی در خانه استفاده می‌کنیم. به غیر از سیستم لوله کشی صحیح، خرید با کیفیت ترین مارک شیرآلات بهداشتی ضروری است. چون انتخاب درست یعنی سرمایه گذاری برای زیبایی، کاربرد و کیفیت شیرآلات خانگی. در این مقاله تصمیم گرفتیم به نکات انتخاب بهترین برند شیرآلات ایرانی و خارجی بپردازیم؛ با چارسو همراه باشید.
بهترین برند شیرآلات در ایران
شیرآلات قهرمان

این برند مشهور داخلی با ۳۵ سال تجربه در تولید شیرآلات بهداشتی، توانسته خود را به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید و طراحی شیرآلات خانگی (حمام، توالت و آشپزخانه)، بیمارستانی، کلاسیک، شیرآلات الکترونیکی و انواع فلاش تانک‌ها معرفی کند. برند قهرمان در کنار نیروهای آموزش دیده و متخصص، از بهترین ماشین آلات صنعتی نیز در تولید محصولات خود بهره می برد. در طول همه این سال‌ها، این شرکت توانسته استانداردهای بین المللی خود را تا جایی بالا ببرد که با سایر برندهای بزرگ جهانی وارد رقابت شود. امروزه، بخش بزرگی از تولیدات برند قهرمان به بیش از ۳۰ کشور مختلف در سراسر جهان صادر می شود. شیرآلات قهرمان دارای ۵ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش است.
شیرآلات شودر

شودر تولید کننده‌ای پیشرو در ارائه شیرآلاتی با کیفیت و طراحی نوآورانه است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد که در طی همه این سال‌ها با داشتن تیم مدیریتی قوی و نیروهای کارآزموده، توانسته با تولید محصولات با کیفیت و طراحی نوآورانه بر طبق متدهای جهانی، به قطب مهمی در بازار شیرآلات و تجهیزات آشپزخانه تبدیل شود. در حال حاضر با توجه به استانداردهای بین المللی و سیستم تضمین کیفیت ISO 9001، اهداف شیرآلات شودر در راستای رضایت مشتری و تضمین ارائه محصولاتی با خدمات پس از فروش مناسب قرار دارد. انطباق کیفیت محصول با استانداردها با استفاده از تکنولوژی های تست مدرن و تضمین آن به طور سیستماتیک از طریق کنترل کیفیت تولید و آزمایش های متعدد توسط پرسنل آموزش دیده و واجد شرایط انجام می دهد. شیرآلات شودر دارای ۵ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.
شیرآلات راسان

شرکت شیرآلات در سال ۱۳۷۶ با بهره گیری از مدیران و نیروهای کارآزموده و برنامه ریزی استراتژیک و بلند مدت جهت توسعه و تولید بهترین شیرآلات بهداشتی در انواع فانتزی، اهرمی و کلاسیک، توانسته سهم بزرگی از این بازار را در اختیار خود داشته باشد. این شرکت برای رسیدن به این دستاوردهای امروز، اولویت و اهداف خود را بر مبنای ارزش ها حاکم بر اصول مشتری مداری بنا نهاده است. محصولات با کیفیت این راسان نه تنها گره گشای بسیاری از نیازهای خانواده های ایرانی است، بلکه قابل رقابت با برندهای خارجی نیز است. شیرآلات راسان دارای ۲ سال ضمانت برای شیرهای اهرمی و قطعات مصرفی (کارتریج) و ۵ سال گارانتی بدنه است.

شیرآلات KWC

بحران الگوی مصرف آب، نیاز به ایجاد یک کارخانه مجهز که قادر به تولید انواع شیرآلات با کیفیت بالا، کم مصرف و همراه با استاندارد ملی را اجتناب ناپذیر می نماید. شرکت شیرهای ساختاری و صنعتی ایران، تحت مجوز کی دبیلو سی سوئیس توانست با ساخت کارخانه ای مجهز به تکنولوژی ریخته گری، ماشین‌کاری، پرداخت، آبکاری و قالب گیری، این مهم را به سرانجام برساند. در حال حاضر برند کی دبیلو سی در کشور به یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان شیرآلات ساختمانی تبدیل شده است. این شرکت محصولاتی از قبیل شیرهای آشپزخانه، شیرهای حمام، دستشویی، شیرهای هوشمند، شیرهای توکار، شیرهای رنگی و لوازم جانبی مرتبط را طراحی و تولید کند. شیرآلات اهرمی ۵ سال و شیرآلات برقی و چشمی ۲ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد.

شیرآلات درخشان

احتمالا تاکنون نام برند درخشان به گوشتان خورده است. برندی که به صورت تخصصی در زمینهٔ تولید انواع ابزارآلات ساختمانی، لوازم آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی فعالیت دارد. شرکت تولیدی درخشان به عنوان یکی از برند‌های معتبر کشور، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و خیلی سریع تبدیل به یکی از برندهای معتبر در عرصۀ تولید شیرآلات شد. در واقع این شرکت از سال ۸۲ فعالیت متمرکزی در زمینۀ تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی دارد و با رعایت استاندارد های اروپایی بهترین محصولات را تولید می‌کند. شیرآلات درخشان دارای طراحی لوکس و خلاقانه، کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. در کنار کیفیت بالا و ظاهر زیبا، تنوع محصولات، خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات یدکی از ویژگی‌های مثبت محصولات این برند است.
شیرآلات کسری

گروه شیرآلات کسری در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با ایجاد یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی در ایران، توانسته به قطب مهمی در بازار شیرآلات کشور تبدیل شود. کیفیت ساخت محصولات، نوآوری در طراحی شیرآلات و خدمات پس از فروش مناسب از ویژگی‌های محصولات این برند هستند. گروه کسری در ۴ شاخه کسری، ملودی، هوآیی و آلکاپلاست ارائه دهنده انواع شیرآلات، فلاش تانک، توالت فرنگی، علم دوش، دست خشک کن، کارتریج و سایر ملزومات بهداشتی ساختمان است. شیرآلات کسری به طور تخصصی بر طبق اصول طراحی و سبک‌های مدرن و کلاسیک تولید می‌شوند. در تنوع شیرآلات این برند شما می‌توانید محصولات زیبا و ارگونومیک، با طول عمر بالا، حداقل میزان سرب و آبکاری سه لایه تهیه کنید.
رتبه بندی شیرآلات ایرانی

شیرآلات قهرمان (امتیاز از ۵):

وضعیت موجودی: ۳

ارسال سریع بار: ۴

تنوع قیمت: ۳.۵

گارانتی و خدمات: ۴

کیفیت: ۴

تنوع محصول: ۴

رنگ بندی: ۳.۵

تبلیغات: ۳

شیرآلات راسان (امتیاز از ۵):

وضعیت موجودی: ۴

ارسال سریع بار: ۴

تنوع قیمت: ۴

گارانتی و خدمات: ۴.۵

کیفیت: ۴

تنوع محصول: ۴

رنگ بندی ۴.۵

تبلیغات: ۴

شیرآلات KWC (امتیاز از ۵):

وضعیت موجودی: ۳.۵

ارسال سریع بار: ۴

تنوع قیمت: ۳

گارانتی و خدمات: ۴.۵

کیفیت: ۴

تنوع محصول: ۴

رنگ بندی: ۳.۵

تبلیغات: ۴

شیرآلات شودر (امتیاز از ۵):

وضعیت موجودی: ۴.۵

ارسال سریع بار: ۴

تنوع قیمت: ۳.۵

گارانتی و خدمات: ۴.۵

کیفیت: ۴

تنوع محصول: ۴

رنگ بندی: ۴.۵

تبلیغات: ۴

شیرآلات درخشان (امتیاز از ۵):

وضعیت موجودی: ۴

ارسال سریع بار: ۴

تنوع قیمت: ۳.۵

گارانتی و خدمات: ۴.۵

کیفیت: ۴.۵

تنوع محصول: ۴.۵

رنگ بندی: ۴.۵

تبلیغات: ۴

شیرآلات کسری (امتیاز از ۵):

وضعیت موجودی: ۳.۵

ارسال سریع بار: ۴

تنوع قیمت: ۴

گارانتی و خدمات: ۴.۵

کیفیت: ۴

تنوع محصول: ۳.۵

رنگ بندی: ۴

تبلیغات: ۳
بهترین برند شیرآلات کدام است؟

با توجه به امتیازاتی که در بالا به انواع برند شیرآلات ایرانی دادیم، حال می توان بهترین برند را معرفی کرد. ناگفته نماند تمام هر ۵ برند بالا با اختلاف کم بهترین هستند، با این حال، برندهای دیگر همانند: استیل البرز، شیبه، شایان، تنسر، لتو، ایلیا استیل و بیشتر می توانند انتخاب های بعدی باشند.

شیرآلات شودر: ۳۳
شیرآلات راسان: ۳۳
شیرآلات کی دبلیو سی: ۳۰.۵
شیرآلات قهرمان: ۲۹
شیرآلات درخشان: ۳۳.۵
شیرآلات کسری: ۳۰.۵

پرفروش ترین شیرآلات

همان‌طور که در بالا بیان شد، هر ۵ برند برتر جزء پرفروش ترین شیرآلات در بازار داخلی کشور محسوب می شوند. موارد مهم در فروش بالای این برندها را می توان به کیفیت بالای تولید، زیبایی و نوآوری محصولات، خدمات دهی سریع و پربازده و گارانتی معتبر اشاره کرد. با این حال، برخی از مشتریان به دلایل مختلفی سراغ مارک خاصی می روند، برخی ممکن است به دلیل قیمت و برخی دیگر جهت ارائه مدل های مختلف باشد.

Leave a Reply